Wednesday 29 November 2017

Optioner för remington 700


Publicerad tis 19 jan 2012 1 53 am. Jag fick chansen att se det nya Accuracy International Chassis System som heter AX på Shot Show idag. Det första som jag märkte om beståndet var hur lätt det var, det verkar vara mycket lättare då deras tidigare lager Men den enda sak som jag har problem med är utlösningsskyddet. Det verkar som att formen lämnar en ås där de två halvorna möts. Denna ås gör det obekvämt att använda utan att använda någon form av handske på jag är säker du kan bara ta filen och släpa ut den men för. 1.500 prislapp Jag förväntar mig att vara lite mer felfri. LAZY EYED SNIPER. LAZY EYED SNIPER s Profile. Posted lör 21 jan 2012 7 08 pm. WOW, det ser fantastiskt ut. Jag hör dig på efterbehandling men för priset, du tror att det skulle vara perfekt ur lådan. 16 5 597 AAC-SD 22lr 20 AICS 700 SPS Tactical 223 20 AICS 700 SPS Tactical AAC-SD 308.Vi lever i ett samhälle av vargar Du bekämpar inte tillbaka genom att skapa mer Får. Posted tis 03. juli 2012 9 33.Hey alla Riktigt snygga inställningar här och bara komma in i R700 Jag vet att många av er har lärt mig av misstag när du gick och jag vet att jag har läst så mycket på de olika modellerna som Jag är nu överbelastad Slutresultat Jag vill ha en 300 win mag-plattform på ett AICS-chassi med en 26 tums tungt fat. Min väg till det är var jag har en fråga och vill ha råd Eftersom chassit är sååå dyrt tänkte jag på att köpa en installation Det är skalbar när jag är redo att släppa den i ett chassi eller bara bita på kullen och piecing den tillsammans här är det th ing Jag gillar det ursprungliga utseendet på 700p-typ setup Jag bryr mig inte om att jag väljer att uppgradera beståndet senare på linjen Så här är mina frågor. Skulle det vara bättre att få en riflade åtgärd med tungt fat, köp då AICS Lager för att släppa den i För att förhindra att köpa ett skit lager jag inte behöver. Jag förstår också att du måste uppgradera DM-magasinet när du uppgraderar till AICS eller likvärdigt chassi. Jag ser också att det finns 700 SPS DM-modellen jag tror var Droppable Tidningen är redan med i plattformen Skulle detta vara ett bra val för när jag får AICS, jag behöver inte spendera 300 på en magasininstallation Även för vägen till var jag vill ha det i slutändan Om jag får en 700p hör jag det är samma åtgärd och barrell som 700 sps varmint geväret bara lageret är crappier Är detta sant Vad är annorlunda med 700p och 700 sps warmint. Sorry om all info är överbelastad men det här är alla mina tankar Ska jag bara få billigare 700 SPS DM och bygga sedan upp den till AICS-chassit Eller ska jag stycka geväret tillsammans med tyngre fat och barreled action om det ens kommer med en DM eller droppbar tidning och inte slösa ett lager jag brukar använda. Hur som helst jag är säker på att det finns många sätt att göra detta är bara kostnaden och vägen du vill anpassa saker som ingår i mitt rifle. Jag svär ju mer jag läste mer förvirrad, jag blir säker på att de flesta har varit där. Låt mig veta dina tankar. Remington 700 fat alternativ. Remington 700 fat alternativ. Uppgradera 700 SPS. Creating Ett mål eller taktiskt gevär från ett hjortgevär tar lite tid och du kommer att vara utan det riflet tills du klarar det. Något att tänka på. Varför inte bara spara upp för ett anständigt, förutbestämt mål eller taktiskt gevär istället för att försöka Bit-and-piece en tillsammans som medel blir tillgängliga. Jag m inte antyder att din metod kan inte vara gjort, det har varit hundratals om inte tusentals gånger tidigare. Här är min punkt Vanligtvis är det enda du ska spara är mottagaren och den behöver Att bli trued upp med bulten först innan ett nytt fat sätts på Det gör inget bra att sätta 500 00 i en ny fat och installation utan att ta emot mottagaren och bulta rakt först. Truingprocessen kallas blueprinting. Om du vill Att skjuta det nya fatet med en gång, kommer du att vara begränsad till behållarens kontur av fabriksbeståndet som kom på din SPS, eller du måste sätta in tunkanalen i ditt fabrikslager för att rymma den nya fatkonturen om den passar in i förtiden eller så måste du få ett nytt lager omedelbart så att du kan testa din nya fat och börja arbeta med laster. Du kan bara lägga den åt sidan och vänta tills du får alla delarna dras ihop. Du kan ställa in en fabrik Remington Utlösare så det fungerar ganska bra men de flesta shooters föredrar att få en bättre utlösare från en extern leverantör Arnold Jewell gör en toppändare men det är dyrt Hart har kommit med en ny trigger och det är ännu dyrare än Jewell Du kan få awa y med billigare utlösare för att starta eller få en gunsmith ställa in fabriksutlösaren. Inte som att trycka på räckvidd, ringar och bas. Du kan göra med din nuvarande inställning tills du får pengarna för ett bra arrangemang. En avtagbar tidning kan vänta som Bra eftersom det inte är kritiskt för gevärets grundläggande funktion om du behöver en alls. Mitt förslag är att titta runt på den föråldrade marknadsannonsperioden för att se vad som är tillgängligt för rimliga dollar. Du kan bli förvånad över Vad du kan hitta. Massor av killar uppgraderar till dyrare tullar och de är villiga att dela med sin införingsgevär för ett bra pris. Jag försöker bara erbjuda en annan syn på hela processen och spara lite pengar och tid. Lycka till med ditt projekt. Remington 700 fat alternativ.20 resultat för remington 700 stocks. eBay bestämmer detta pris genom en maskinlärd modell av produktens försäljningspriser under de senaste 90 dagarna. EBay bestämmer trendingpriset via en maskin l intjänade modell av produktens säljpriser under de senaste 90 dagarna Nya hänvisar till ett helt nytt, oanvändt, oöppnat, oskadat objekt, och Used refererar till ett föremål som tidigare har använts. Top Rated Plus. Sellers med högsta köparbetyg. Returnerar, pengar tillbaka. Skickar på en arbetsdag med tracking. Top Rated Plus. Säljare med högsta köpare ratings. Returns, money back. Ships på en arbetsdag med tracking. Not hitta vad du letar efter Följ remington 700 aktier för att få e - mailvarningar och uppdateringar på ditt eBay-flöde.

No comments:

Post a Comment